מגנטים פולארויד לחתונה+ 5 רעיונות איך הופכים חתונה רגילה לחתונה ייחודית ומיוחדת?

 

החתונה שלכם היא האירוע היחיד והמיוחד עבורכם, אך עבור האורחים שלכם זוהי חתונה אחת מני רבות. השגרה היא האויב הגדול של כל אירוע ואם אתם רוצים לחגוג בחתונה מקורית ומיוחדת שתעניק לאורחים חוויה ייחודית ושונה מכל החתונות שהם מכירים, אתם חייבים לשבור את השגרה, לחגוג בדרך שונה ומיוחדת ולהעניק לאורחים אטרקציות והפתעות קטנות שיוסיפו אווירה וילהיטו את השמחה.

 

אלו הם  5  רעיונות לחתונה מיוחדת מקורית ושונה !

1-חגגו את החתונה בפורמט שונה ובנו את האירוע על נושא מסוים. חתונות הבנויות על נושא מסוים ישאבו את האורחים מהמציאות ויכניסו אותם אל אווירה שונה ומיוחדת המבדלת אותן מחתונות אחרות. אם תבחרו, למשל, בנושא ים, תוכלו לעצב את האולם ואת השולחנות באקססוריז בעלי זיקה לים כמו סירות קטנות, צדפים ומפות בצבע ים, תוכלו להגיש מאכלים בעלי זיקה לים ועוד. אם תחליטו על חתונה בסגנון שנות השמונים, תוכלו לעצב את ההזמנות, את השולחנות בסגנון הזה ולהוסיף אביזרים מיוחדים המאפיינים את התקופה >> אנו נפיק לכם מגנטים פולארויד לחתונה מושלמת. 

 

מגנטים פולארויד לחתונה

2- הפתיעו את האורחים בהפתעות קטנות שיכניסו לחתונה הרבה הומור ואווירה של שמחה

חלקו לאורחים על רחבת הריקודים כובעים מצחיקים, פרחים בסגנון הוואי, משקפיים מקוריים ואטרקציות מיוחדות שיוסיפו אווירה לאירוע כמו עשן כבד, בועות או אמן בלונים, אך הכי חשוב צלם מגנטים נחמד שיסתובב בין הרוקדים וינציח את החתונה שלכם ויפיק  מגנטים פולאוריד לאורחים בפוזות משעשעות ומצחיקות 

לחצו כאןאטרקציות לאירועים בדף הבית שלנו.

 

3- חולצות מודפסות אחת האטרקציות הפופולאריות בחתונות כיום

בנוסף למגנטים פולארויד לחתונה חלקו לאורחים מזכרות מיוחדות כמו מחזקי מפתחות עם תמונת החתן והכלה או חולצות מודפסות לחתונה מיוחדות שעליהן מודפס מסר מיוחד ומצחיק או תמונה משעשעת של החתן והכלה,ללא ספק ישדרג את החתונה שלכם ותהפוך אותה לשמחה במיוחד .

 

4- לא מתלהבים ממגנטים פולאוריד לחתונה? אולי תבחרו במסך לבן 

על מסך לבן לאירועים (white screen) שמעתם? אטרקציה מלהיבה שגם תצלם את האורחים וגם תעביר את הזמן בכיף. במסך הלבן אנו מקימים ממש סטודיו לצילום נייד שבו האורחים יכולים להצטלם בעצמם מבלי לחכות לצלם שיתפוס אותם ברגע הנכון. אנו מביאים ליד המסך הלבן לצילום אביזרים מיוחדים, אביזרי סלפי, כובעים, שלטים מצחיקים, משקפיים ועוד… אז קצת צבעוניות לא תזיק…תנו לאורחים לבחור את סגנון התמונה שהם אוהבים!

מסך לבן לאירועים

 

5- ניתן לשלב מגנטים פולארויד + עמדת צילום סלפי.

עמדת צילום לאירועים מרשימה ודיגיטלית שעוד לא נראה כמותה בארץ כל מי שיראה אותה אצלכם באירוע יגיד woowooo ..עמדת זו נוחה לתפעול עובדת ע”י על מסך טאצ’ פשוט לוחצים בוחרים אביזרי צילום סופרים 5 שניות …ומקבלים את מגנט על המקום!!  התמונות שיוצאות הם הכי איכותית שיש, העמדה מצלמת במצלמת Dslr פול פריים (של צלמי סטילס לא מצלמה של מחשב) והמגנטים מודפסים ע”י מדפסת טרמית ששומרת על המגנט שלא ידהה.

*חוץ ממגנט ניתן לעשות סרטוני Gif, סרטוני Boomerang,  ולשתף את התמונות ישירות במייל בפייסבוק

 

סרטון דוגמא >> עמדת צילום סלפי Photophone

 

 

האם כל החתונות מתנהלות בסדר ידוע מראש? רוצים להיות מקוריים אולי תשנו את סדר החתונה.

קבלת פנים, חופה, ארוחה, ריקודים בין הארוחות וקינוחים. החליטו על סדר שונה, התחילו את החתונה בארוחה טעימה, המשיכו עם החופה והותירו זמן רב לריקודים סוערים אל תוך הלילה. נוסף על כך שזו תהיה חתונה שונה שתבדיל את החתונה שלכם משאר החתונות, לאחר הארוחה האורחים יהיו שבעים ויוכלו להתפנות וליהנות מריקודים סוערים.

 

 

איזה אטרקציה מתאימה לכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר מסודרת

התקשרו עכשיו