מגנטים לחתונה בצורה הטובה והאיכותית ביותר כשרוצים חתונה מיוחדת

היום הגדול בחייכם מגיע בקרוב, ואתם רוצים שהאורחים שלכם לא ישכחו אותו לעולם בדיוק כמוכם. בחרתם אולם, השמלה מוכנה, סגרתם כבר את רשימת המוזמנים ואתם עדיין מרגישים שנשאר עוד דבר אחד קטן, משהו שיהפוך את החתונה שלכם למיוחדת באמת. נכון, השקעה בזיקוקי די נור או בצניחה חופשית לאולם קצת גבוהה מדי. אז מה תוכלו להוסיף בתקציב נמוך, שישדרג את החתונה? מגנטים לאורחים.

איך זה עובד?

האורחים שלכם מגיעים לאירוע, מצטלמים אתכם בקבלת הפנים, משתתפים בחופה, אוכלים, שותים ורוקדים. במהלך האירוע צלם מקצועי מתעד את החיוך הגדול של אמא, את החיבוק הגדול של החברה הטובה ועוד עשרות רגעים בלתי נשכחים מהחתונה שלכם. בתום האירוע, האורחים יכולים למצוא את תמונתם מתועדת על מגנט לרגע מיוחד, המונצח לאורך שנים רבות. אם אתם רוצים להוסיף אלמנט מיוחד לחתונה – להפוך אותה לחתונה מיוחדת – העניקו לאורחים שלכם את המתנה האישית שלהם בתום האירוע.

אין צורך לחכות לאלבום החתונה

אחד היתרונות הגדולים במגנטים לאירועים הוא שהאורחים שלכם יכולים לקבל מזכרת מודפסת עם תמונות מהאירוע – כבר במהלך האירוע עצמו. חתונות מיוחדות הן דרך נהדרת לחזק את הקשרים עם בני משפחה ועם חברים, גם כאלה שלא ראיתם במשך שנים. תמונה מהחתונה שלכם שנמצאת על המקרר תזכיר להם אתכם מדי יום. עד כה, האורחים שלכם היו צריכים לחכות לאלבום החתונה או להסתפק בתמונות דיגיטליות ששיתפתם בפייסבוק, שבדרך כלל נשלחות אליכם רק ימים או שבועות לאחר האירוע. הפעם, האורחים שלכם אינם צריכים לחכות: המגנטים בחתונה שלכם מופקים במקום.

איך נדע אם המגנט ידהה בעתיד?

בעבר, היו חברות שסיפקו שירותי הפקת מגנטים לחתונות המבוססים על הדפסה בלתי מקצועית או על שימוש בדיו באיכות נמוכה. עם הזמן הדיו דהה, ובמקום מגנט עם דמויות מחייכות, נותרו עליו צלליות בלתי ניתנות לזיהוי. לפני שבוחרים חברה להפקת מגנטים לחתונות מיוחדות, חשוב לבדוק את איכות המגנט: בקשו לראות עבודות קודמות של אותה חברה, ושימו לב לתאריך – אם לאורך שנים התמונה על המגנט שמרה על הצבעים המבריקים והמרהיבים, בחרתם בחברה טובה.

לסיכום, מגנטים לאורחים יכולים להפוך כל חתונה רגילה למיוחדת, ומאפשרים לכם להודות לאורחים שלכם שפינו את זמנם והגיעו לחגוג עמכם את היום הכל כך חשוב הזה – היום בו אתם חוגגים את האהבה ביניכם והופכים לזוג נשוי. ההמלצה שלנו: אל תגלו לאורחים שלכם מראש. השאירו את המגנטים כהפתעה לסוף הערב.

התקשרו עכשיו