מגנטולי - מגנטים בסגנון פולארויד

מגנטים לאירועים ? הנה לכם 4 סיבות למה לבחור דווקא בנו חוץ מזה שאנחנו נחמדים מאוד:)

 1- הצלמ/ת מגנטים שלנו מנוסים ומקצועיים

מגנטולי מספקת שירותי אטרקציות לאירועים ומגנטים לאירועים אשר מבוצעים על ידי צלמי מגנטים מנוסים ובעלי ידע בתחום הצילום. כל הצלמים שלנו בעלי ניסיון רב בתחום צילום האירועים בלי קשר למגנטים. יתפסו אתכם בדיוק בפוזה הנכונה והמדויקת לתמונת מגנט שתצא הכי יפה ואיכותית, צילום מקצועי הוא צילום ספונטני לא רק שלכם אלה גם את האורחים, כך נתפוס את הרגעים הכי יפים באירוע של פעם בחיים.

2- עיצוב המגנט מותאם לכל אירוע

אנחנו במגנטולי בעלי הכשרה וניסיון בעיצוב גרפי. כל המסגרות שתראו באתר שלנו הם מקוריות לחלוטין ע”י מעצבת גראפית. המעצבת שלנו יכולה להוסיף תמונות, לשנות צבעים, להוסיף לוגו חברה ועוד. בנוסף תוכלו להינות מהמון מסגרות מעוצבות ומקוריות באתר שלנו, כמו כן תוכלו למצוא אצלנו באתר גם מסגרות למגנטים מקוריות כמו: מסגרת מגנטים פולארויד לאירועים, מסגרת למגנטים אינסטגרם, מסגרת למגנטים פייסבוק, מסגרת מגנטים לימי הולדת ועוד… 

.

3- שימוש בציוד למגנטים הכי טוב שיש כיום !!

 אנו מצלמים תמונות ע”י מצלמת סטילס מקצועית בין הטובות שיש…בנוסף המדפסת שלנו היא מדפסת תרמית עובדת על חום תדפיס לכם את תמונות המגנט באיכות גבוהה ביותר שיש ממש כמו תמונת שמפתחים בחנויות צילום, כך ע”י זה המגנט ישמר לאורך זמן לא ידהה או יתקלף באחריות שלנו.

4- לוח לתליית המגנטים באירוע שלכם – לבחירה

בנוסף להכל יש לנו לוח מגנטים …. אנו נותנים לכם בעצם לבחור איזו עמדת מגנטים תרצו שהמגנטים יופיעו עליהם באירוע שלכם ולמה? כי חשוב לנו לא רק שהמגנטים יראו הכי טוב שיש אלה גם שהעמדה שעליה הם יופיעו תיהיה מקורית מגניבה ושאף אחד לא יפספס אותה באירוע שלכם.

בחרו איזה לוח מגנטים תרצו באירוע?

עמדת מגנטים לאירועים בצורת גלשן
לוח מגנטים בצורת גלשן
מגנטולי- מגנטים בסגנון פולארויד
לוח מגנטים אטבים לתלייה

2- בחרו סגנון מגנטים שתרצו באירוע?

מגנטים פולארויד לאירועים
מגנטים פולארויד
מגנטים בעיצוב סטנדרטי

מגנטים מאירועים שצלמנו עם השנים....

התקשרו עכשיו