[huge_it_slider id=”2″]

למה מגנטים לאירועים הם האטרקצייה לאורחים ולכם?

בכל אירוע נהוג לשלב כיום אטרקציות שונות וכן גם הפתעות נחמדות שמעניקים למוזמנים. אטרקציה יפה שמהווה מזכרת מכל אירוע היא כמובן כל אותם מגנטים לאירועים. למי זה מתאים? פשוט לכולם. לקטנים ולגדולים, לימי הולדת מושקעים ולבר או בת מצווה יפה, לברית או בריתה וכמובן לחתונה. רוצים שיזכרו את האירוע שלכם? רוצים להגיד תודה לאורחים שבאו לשמוח בשמחתכם? מגנטים לאירועים הם הפתרון המושלם לצורך כך.

מגנטים לאירועים בכל סוגי האירועים

כמעט כולם כבר קיבלו הפתעות קטנות כגון מחזיקי מפתחות יפים, הדפסות על חולצות או מגנטים פולארויד. אלו הפתעות שכיף לקבל בבר מצווה של בן הדוד או בחתונה של השכנה. אלה הן הפתעות שנחמד לקבל בתור מוזמנים לחתונה או לכל שמחה. אם יש מי ששומע על כך בפעם הראשונה, נסביר מהם בעצם כל אותם המגנטים לאירועים שהפכו לחובה. מדובר בשילוב בין תמונה יפה של האורחים, שמשולבת במגנט איכותי. בתמונה יופיע אורח אחד שהגיע בגפו, זוג שהגיעו ביחד לחגוג אירוע, לעיתים גם קבוצה קטנה או חבורה של ילדים או של מבוגרים. את המגנטים ניתן לעצב כך שהם יתאימו לאירועים שנוים. אפשר להוסיף את שמם של בעלי האירוע, נהוג להוסיף את תאריך האירוע, החתונה, הברית וכדומה. אפשר להוסיף אפקטים שיהפכו את המצולמים לזוהרים יותר, או אפילו להיתוליים.

 מגנטים לאירועים היא מזכרת מעולה לאורחים ולכם.

מגנטים לאירועים הפכו לתופעה גורפת כל כך משום שזוהי הדרך להודות למי שבא לשמוח בשמחת האירוע, בין אם מדובר בשמחה על הולדת הבן, שמחה על איחוד בני הזוג שבאים בברית הנישואין, שמחה על המעבר מילדות לבגרות, כפי שניתן לראות בבר/בת מצווה. המגנטים הם הפתעה נחמדה שכן למרות שהיא לא יקרה, היא מסמלת עבור המצולמים רגע נחמד בחיים, רגע שבו לקחו חלק בשמחה, רגע שבו נהנו באירוע מושקע, אכלו, נהנו, צחקו והתרגשו. לעומת מזכרות אחרות, שאינן מלוות בתמונות נאות, את המגנטים נהוג לשמור, ואין קל מאשר למקם אותם על גבי המקרר לחודשים ארוכים ולעיתים גם למשך שנים. מגנט איכותי ולא דוהה ‘יש בנמצא מגנטים לאירועים שהם בעלי איכות נמוכה למדי. יש אחרים, שהם בעלי איכות בינונית, סבירה ולא יותר. אך מי שרוצה יותר, יוכל בהחלט למצוא מגנטים לאירועים באיכות טובה מאוד ואפילו – מעולה.

איך מזהים את המגנט האיכותי ביותר?

מסתבר שלא רק המגנט עצמו צריך להיות חזק ועמיד כדי להיות באמת טוב. חשוב שהתמונה שתצולם תודפס ברמה גבוהה, שהכל יהיה ברור וחד. חשוב לא פחות שהתמונה תחזיק מעמד לאורך זמן – מגנט עם תמונה שדוהה, מאבד את ערכו, וזה חבל. אם נביט במחירים השונים של מגנטים שמתאימים לאירועים נגלה שהמחירים בהחלט לא בשמיים. אפילו אם בוחרים את הטובים והאיכותיים ביותר, זוהי הוצאה קטנה, אך בעלת ערך של ממש – רגשי וסנטימנטלי.

אולי יעניין אתכם :מסך לבן(white screen)אטקרצייה מושלמת בשבילכם לאווירה צעירה וכיפית לאירוע שלכם 

התקשרו עכשיו