סביר להניח כי לפחות פעם אחת הייתם נוכחים באירוע שבו התארחה אטרקציית המגנטים לאירועים. אתם מחייכים, זוכים לפלאשים מחמיאים, ולבסוף מקבלים מזכרת נפלאה מהאירוע בדמות מגנט עם התמונה שלכם.

לא משנה אם אתם עורכים את האירוע שלכם עם אולם אירועים יוקרתי ומיוחד בקיסריה או בכל מקום אחר – בכל אירוע, ובכל מקום – יש מקום לאטרקציית המגנטים. באילו אירועים נהוג לשלב את האטרקציה?

ימי הולדת ואירועי מצווה:

אם ישנו קהל שמגלה חיבה גדולה לאטרקציית המגנטים הוא ללא ספק קהל הילדים. אפשר לומר ללא כל ספק כי האטרקציה רלוונטית למנעד רחב של גילאים – החל מילדים ועד לבוגרים. באירועי יום ההולדת של הילדים שלכם, בעת שאתם עורכים להם חגיגה גדולה בפארק, במועדון או אפילו בבית שלכם, תוכלו להעניק להם מזכרת נפלאה ומרגשת מהיום המיוחד שלהם. הילדים כמהים לתיעוד שכזה, שהופך עבורם לזיכרון מוצק מהרגעים היפים שלהם. אם כעת הם מתרגשים, דמיינו לכם מה יהיה בעוד כמה שנים שהם יביטו לאחור לילדות שלהם.

מתעדים את האירוע העסקי:

אתם עורכים אירוע עסקי גדול ואתם רוצים להיות מארחים למופת? לעתים ניתן לחשוב שמאחר ומדובר על אירוע עסקי, ההרכב שלו הינו הרכב שונה שאולי יכול ולא לחבב צילום או אטרקציה באירוע, אך זו טעות. חשוב לזכור שהאורחים שלכם, גם בעת שמדובר על אירוע עסקי בדמות כנס, תערוכה, אירוע קד”מ או אירוע חברה, רוצים להנות ולצאת נשכרים. הדבר שהופך את אטרקציית המגנטים לכה פופולארית הוא העובדה שמדובר על אלמנט שאפשר לשלב בכל אירוע – לכן, גם באירוע העסקי שלכם תוכלו לחייך אל העדשה.

אלמנט מוביל באירוע החתונה:

רגע לפני שהחתן לכלה שם טבעת, תוכלו לתעד את מיטב האורחים שלכם בשלב קבלת הפנים עם צילום של מגנטים. האורחים שלכם מגיעים הכי מהודרים שהם יכולים, וזאת על מנת לכבד אתכם ביומכם הגדול. אירועי החתונה כיום מארחים דרך קבע את אטרקציית המגנטים, וכך מעניקים לאורחים חוויה נפלאה של אטרקציה ומזכרת בספק אחד. לא משנה כלל אם האירוע שלכם מתקיים בשעות הצהריים או הערב, או אם בחרתם אולם אירועים יוקרתי ומיוחד בקיסריה או גן אירועים פתוח – המגנטים מלווים אתכם ואת האורחים שלכם לאורך כל האירוע.

יום גיבוש עם המון פלאשים לעובדים שלכם:

הגיע היום בשנה שבו אתם מפנקים את העובדים שלכם ביום גיבוש המופק רק עבורם. אין ספק, כי מדובר עבורם על אירוע השנה, ועל מנת שהוא אכן יוכתר כאירוע השנה, יש לכם אחריות גדולה בהפקתו. מעבר לתכנית האירוע, הרי שהם מצפים לאלמנט נוסף שימנף את האירוע, ואותו אלמנט יכול להיות אטרקציית המגנטים באירוע. כך, אתם מבטיחים מעל לכל ספק כי האורחים שלכם יזכרו היטב את היום המרגש שהכנתם להם. כמו כן, חוויה של צילום מלכדת ומגבשת וכך תהפוך את הצוות שלכם לחזק אפילו יותר.

התקשרו עכשיו